Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant

2a edició Diners al carrer. Activem el retorn social!

El projecte “Diners al carrer” és un projecte de retorn social amb el qual es pretén retornar als veïns i veïnes del municipi part dels ingressos que perceben les regidores del Grup Municipal de la CUP a l’ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant, seguint amb el nostre codi ètic.

Podran beneficiar-se d’aquest projecte les entitats sense ànim de lucre que desenvolupin la seva activitat al municipi i que promoguin la participació social, la igualtat, la cohesió social, la defensa del territori, la cultura popular, la transformació social, la salut, el medi ambient, les energies renovables, la inclusió social i/o la igualtat de gènere al municipi, i que els seus projectes tinguin finalitats solidàries, feministes, culturals, educatives, de suport a l’economia social, de lluita pels drets del col·lectiu LGTBIQ+, d’investigació, d’igualtat, de cohesió social i/o de defensa del territori. Quedaran excloses les entitats beneficiàries de la primera edició.

En la 2ª edició del projecte “Diners al carrer” l’assemblea de la CUP de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant destinem un total de 3.000€, dividits en dos àmbits territorials: 1.500€ per entitats de Vandellòs, Masboquera i Masriudoms i 1.500€ per entitats de l’Hospitalet de l’Infant, Vanesa Park i l’Almadrava.

Si algun àmbit territorial quedés desert, la dotació econòmica d’aquest àmbit passaria directament a l’altre àmbit territorial, podent atorgar l’ajut a fins a 2 projectes de 1.500 € o un de 3.000 €.

El termini per presentar els projectes serà del 14 de novembre al 18 de desembre de 2022 mitjançant el següent formulari.

Les bases reguladores es troben en el següent document.

Calendarització:

• 14 de novembre de 2022 - Publicació i difusió de les bases de la 2a convocatòria del Projecte "Diners al carrer”.

• Del 14 de novembre al 18 de desembre de 2022 - Termini per presentar projectes.

• 20 i 21 de gener de 2023 - Avaluació i votació popular dels projectes, si s'escau, a Vandellòs i a l’Hospitalet de l’Infant.

• 23 de gener de 2023 - Publicació resolució projectes seleccionats.

En aquesta segona edició quedaran excloses les entitats beneficiàries de la primera edició.